Varmt och gott

fortfarande i  HK. har massor att beratta harifran , men  vi snalade lite och har bara betalt  for  8 minuters internet:o) vi  far  beratta me r nar vi kommer hem! vi har vart pa nojespark och lite pa  landsbyggden runt hong kong mm.

idag aker vi vidare til en liten o utanfor stan dar vi ska ligga pa plajan i nagra dagar, sedan tar vi flyg eller tag tillbaka  till beijing och shoppar slut pa alla pengar,sedan kommer vi hem!

detta blir  eventuellt det sista inlagget, men vi ser fram emot att mota er alla pa arlnda:0) (  kl 18.10den 1 juli)

puss pa er alla

Kommentarer
Postat av: Gunilla o Per

Hej på er !
Roligt att få läsa om er resa. Inget ovanligt med rosa hud ellerhur Pupplis. Härhemma har det varit midsommar och Torpkonferens med mycket regn men ej avsaknad av manna.Det ska bli roligt att få återse er, väl mött på Arlanda Kramar Mam and Dad

2007-06-24 @ 12:58:30
Postat av: Turbo

Tja. Jag kommer till arlanda, det kan ni lita på. Jag har blivit värsta super kändisen här hemma. Är med i nerikes allehanda varje dag typ. Det ni.
Kram fam N. Jakobsson

2007-06-26 @ 21:09:32
Postat av: Frida B

Låter härligt att ni har det härligt! Vi ser mycket fram emot att få hem er igen även om jag tyvärr inte kan låtsas som att era blommor saknar er. De trivs SÅ bra i sitt nya hem! :-)
Nu ska här sovas. Det borde jag förvissto ha börjat med för flera timmar sen, men som jag alltid har sagt - det är ju ingen som tackar en för att man sover bort sitt liv.
Vi ses snart! Kram från alla oss!

2007-06-27 @ 01:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0